Het is bijna zover! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

25 Oktober 2012 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal,

Hier ons eerste berichtje van onze reis naar Florida. Volgende week hangen we in de lucht met waarschijnlijk veel turbulentie van de orkanen die momenteel op de oceaan hangen. Hopelijk gaan we daar aan land niet al teveel last van hebben, aan de andere kant hebben we dat ook weer eens meegemaakt ;-). De vlucht, autohuur en hotels zijn geboekt. Ook de culinaire foodtour door Miami en jetski tour rondom Key West zijn geregeld. De rest zien we daar wel, waarschijnlijk veel shoppen, relaxen, van het zonnetje en mooie stranden genieten. De rondreis van 23 dagen die we gaan maken is als volgt:
Miami
Fort Myers beach
Key Largo
Conch Key
Miami

Wij kijken er naar uit, jullie hopelijk ook naar onze avonturen.

Groetjes en tot mails.

Roy en Anneke

• 25 Oktober 2012 - 21:53

Jurien:

Zo, aangemeld voor de mailinglist: ik ben er klaar voor!

• 26 Oktober 2012 - 09:50

Marthy:

Wow! Wat een reis, jullie hebben groot gelijk hoor! Mocht ik jullie niet meer spreken: heel veel plezier en ik hou de boel hier weer in de gaten....

• 26 Oktober 2012 - 11:00

Dennis:

Wauw wat een heerlijk vooruitzicht! Alvast een fantastische vakantie toegewenst voor jullie beiden en geniet er lekker van!! Groetjes Dennis en Titta