Conch Key - Reisverslag uit Conch Key, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Conch Key - Reisverslag uit Conch Key, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Conch Key

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

18 November 2012 | Verenigde Staten, Conch Key

Na geslapen te hebben met onze kleren aan omdat het te goor voor woorden was snel vertrokken van deze mooie plek aan het water op Key Largo met belabberde hotelkamers. Onderweg regen gehad maar de berichten voor na het weekend zijn beter, we zaten droog in onze Ford Escape. Naar het Dolphin research center en naar de kunstjes van de dolfijnen gekeken. Op deze plek is ook Flipper opgenomen met de dolfijnen die hier destijds in gevangenschap leefde. Je kan hier aan allerlei (dure) 'programma's' mee doen van ontmoeting met de dolfijnen tot verven met de dolfijnen waarbij ze een t-shirt voor je verven. Beetje triest, blijft toch leuker om ze in de vrije natuur zien! Om 14.00 uur naar ons Conch Key onderkomen of we al konden inchecken en jawel ons huisje was gereed. Gevulde koelkast met water, verse sinaasappels en ferrero rocher. Heerlijk op een luxe bed gelegen in het inmiddels verschenen zonnetje en genoten van de rust en omgeving. Even helemaal niets en daar waren we wel weer aan toe. T&J bedankt voor de tip, het is heerlijk. Vanavond steak en sushi op het menu, beide waar we trek in hebben in 1 restaurant. Goed concept voor thuis!

• 20 November 2012 - 17:11

Tom:

Zelfde appartement al wij 3 jaar geleden. Nog aan het water gegeten?