Luierdagje Conch Key - Reisverslag uit Conch Key, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Luierdagje Conch Key - Reisverslag uit Conch Key, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Luierdagje Conch Key

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

20 November 2012 | Verenigde Staten, Conch Key

De laatste dag om te genieten van de zon en niets te doen. Maar vanmorgen niets anders dan een grijze lucht die we jammer genoeg iets te vaak hebben gezien deze vakantie en al helemaal bij de geplande luierdagen. Were are not amused! Nou ja in de middag breekt het vast weer iets open dus gaan hardlopen langs de inspirerende Overseas highway en de voorbij razende auto's. Alvast een tas ingepakt met spullen die we niet meer nodig gaan hebben dan is dat ook maar vast gebeurd. Samen een stukje gepaddeld in een kajak en liggen nu tegen beter weten in op een bedje kou te kleunen. Best pech hebben, maar hebben ook geen zin om weer op pad te gaan. Boekjes lezen dan maar en de verwarming straks aan, kunnen we daar ook vast weer aan wennen :-). Vanavond bij tentje aan het water (tip van T&J) stonecrabs eten omdat het nu nog kan. Morgen terug naar Miami voor onze laatste nacht slapen.

• 20 November 2012 - 21:22

Jo:

wat jammer van het weer, hopelijk is jullie laatste daggie in Miami nog mooi om te genieten van de warme zonnestralen.
    Eet smakelijk voor straks!

• 20 November 2012 - 21:42

Jurien:

Jeetje, jammer dat het weer zo grijs is. Dat terwijl het hier al dagen stralend is!
    Maar wel weer hele mooie avonturen beleefd! En inderdaad: hopelijk maakt het laatste dagje de zon voor de rest van de vakantie goed. Hier regent het morgen in elk geval dus aan ons zal het niet liggen ;-).

Geniet er nog van! ***