Vertraging... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Vertraging... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Vertraging...

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

02 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo mensen hier het eerste verslag vanuit Londen. Iets anders dan gepland, maar ik had al zo'n voorgevoel dat er van alles mis zou gaan... De vlucht vanuit Amsterdam had veel vertraging waardoor we onze vlucht in Londen naar Kuala Lumpur hebben gemist. Met ons vele anderen waardoor de hotels vol zaten en het een redelijke chaos was op Heathrow. Nu haden ze ons via Dubai omgeboekt met Emirates, maar dat ons niet laten weten waardoor we ook die vlucht hebben gemist. Zijn op de bankjes neergeploft in standje afwachten op wat gaat komen onder het genot van een flesje water en een mueslireep die we kregen. Om 05:00 uur zouden de omboek balies open gaan en zijn wij om 03:30 uur alvast lekker asociaal vooraan gaan staan waardoor we meteen aan de beurt waren. Zijn nu omgeboekt op een rechtstreekse vlucht met Malaysia airlines die om 10:50 gaat vertrekken. Althans dat hopen we want er is veel mist hier. Nog  ff 2 uur hangen en dan hopelijk 12,5 uur non stop slapen want daar hebben we wel zin in!

• 02 November 2015 - 11:01

Rob:

Hoop dat jullie op dit moment (10.55) in het vliegtuig zitten. Het is wel een vakantiestart met hindernissen geweest. Van de andere kant hebben jullie ook nog drie weken om samen te genieten van een welverdiende vakantie. Alle goeds en een voorspoedige reis toegewensd van Rob en Astrid. Knuffel van Gerda!