laatste loodjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu laatste loodjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

laatste loodjes

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

20 November 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Woensdag 18 november
Dagje lekker bij ons hutje gezeten. Voor de lunch nog even op pad geweest maar dit restaurant bleek dicht te zijn vandaag dus 's avonds in de buurt bij een straattentje een lekkere Nasi goreng Pataya gegeten met een omelet eroverheen.

Donderdag 19 november
Vandaag alweer onze laatste dag. Is een bizarre vakantie geweest waarbij we pas na de eerste week het idee hadden dat we eindelijk konden genieten. Koffers op het gemak ingepakt en om 12:00 uur ons huis verlaten. Omdat we pas om 19:50 uur zouden gaan vliegen nog naar een handarbeid plaats geweest en een mooie aardewerk pot gekocht als herinnering. Vervolgens naar een museum geweest, zwarte strand, bij hotsprings gekeken en een batik fabriek bezocht om de middag door te komen. Op de luchthaven de auto ingeleverd en wachten op onze vlucht die maar niet kwam. Weer vertraging dus, werd spannend om de volgende vlucht te halen van de 3 uur die we hadden om over te stappen bleef steeds minder over. Landen in Kuala Lumpur op terminal KLIA2, als een van de eerste uit het vliegtuig gerend naar de bagageband. Zodra we de tassen hadden naar de trein gerend omdat we naar de KLIA terminal moesten. Stonden om 22:55 uur bij de balie van Britisch Airways om onze bagage te droppen want we waren al ingechecked. Helaas was er helemaal niemand meer bij de balie en ook niet bij het BA kantoor. Op naar de douane om te kijken of we naar de gate konden die zoals werd omgeroepen net open ging. Helaas ging dat niet met onze tassen. Meisje heeft er nog alles aan gedaan om BA te vragen ons te helpen maar helaas. De balies waren om 22:45 uur gesloten en we waren dus 10 minuten te laat! GVD!! Naar luxe hotel gegaan om in de lobby gebruik van de wifi te maken om een andere vlucht te boeken.

Vrijdag 20 november
Na wat hangen in de chique lobby en op de luchthaven besloten een hotel te boeken omdat onze 'nieuwe' vlucht met Turkish Airlines vanavond pas om 23:25 uur gaat en we dan 26 uur later dan gepland in Amsterdam gaan aankomen. Dat is wel heel lang jezelf op een luchthaven vermaken.
Om 04:00 uur ingechecked en lekker geslapen en gedouched. Mochten pas om 14:00 uur uitchecken wat reuze lief was. Nu weer het lange wachten en duimen dat de 3 uur overstap tijd op Istanboel deze keer genoeg gaat zijn. Het regent momenteel pijpestelen dus de stad in gaan is niet echt een optie.
Thuis maar eens kijken of we ergens verhaal kunnen halen om vergoedingen te krijgen want ons budget is zomaar ineens 125% geworden door alle ongein.