St. Pete's beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu St. Pete's beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

St. Pete's beach

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

13 November 2012 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Nog even terug komend op de manatees (ook wel gentle giants), in het Nederlands zijn het lamantijnen en worden ook wel zeekoeien of zeeolifanten genoemd. Bij ons verslag zit ook een foto van eentje zodat jullie een idee hebben. Overigens staan er ook foto's bij de andere verslagen te vinden op www.annekeenroy.waarbenjij.nu
Vandaag de dag begonnen met een workout in de gym van het hotel, zelfs 10 minuten hardgelopen dus gaat steeds beter. Met Roy zijn oren gaat het nog niet geweldig maar geduld is een schone zaak. Na het ontbijt een bezoek aan een kerstwinkel gebracht. Onze ogen uitgekeken en uiteraard voor thuis wat gekocht. Daarna de toeristische route langs alle stranden genomen, in totaal maar 1,5 uur rijden vandaag dus relax. De route naar Fort de Soto park was afgesloten, het strand hier heeft meerdere malen awards gewonnen voor het mooiste strand maar hebben we dus niet kunnen zien. Heerlijk op het strand van Pass-a-Grille gezeten wat ook prima was. Helaas was er veel bewolking dus hadden we een waterig zonnetje. Om 15.00 uur bij het hotel ingechecked, deze zit ook aan het strand dus we hadden een lekker lui dagje vandaag. Vanavond overstag gegaan en heerlijke dark chocolate berries m&m's gekocht. Heel lekker, maar goed dat we ze thuis niet hebben.

• 18 November 2012 - 19:23

Natasja:

hmm, mocht je nog een beetje ruimte hebben in je koffer doe mij ook maar zo'n zakje m&m's

dikke knuff