Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Clearwater

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

12 November 2012 | Verenigde Staten, Clearwater

Gister had Roy na het snorkelen toch iets teveel last van zijn oren gekregen en begon pijn te doen dus zijn we na het eten naar de emergency gegaan van Seven rivers hospital. Na vele bizarre vragen, o.a. of hij zelfmoordneigingen had, kreeg hij een 'all inclusive' bandje om zijn pols met zijn gegevens. Na lang wachten achter een gordijn kwam er een arts die een oorontstekening constateerde. Niet echt een verrassing omdat we al op vele vakanties een dokter hebben moeten bezoeken voor Roy zijn oren. Vele papieren, handtekeningen en een hoge rekening (en we hadden zelfs nog een korting, waarom geen idee) later konden we naar de Walgreens om medicijnen te halen. Hier was het moeilijk moeilijk met een chagerijnige kauwgom kauwende mevrouw omdat het systeem geen buitenlanders in kon voeren. Ook hier weer een forse rekening voor de medicijnen maar we hadden ze. Vanmorgen schrokken we om 08.30 uur wakker, heerlijk uitgeslapen. Na hotelontbijtje (een zelf gemaakte wafel) en een jus in de auto gesprongen richting Tarpon springs, er zijn hier Griekse restaurants en er worden sponsen gewonnen. De Dodecanese ave heen en weer gereden was niet veel aan dus naar Honeymoon eiland gegaan, en nee we zijn niet stiekem getrouwd. Het is een natuurpark met mooie stranden. Hier de Osprey trail gewandeld, diverse Osprey's gezien wat roofvogels zijn. Ook een eagle nest maar die waren niet thuis. We waren volledig ingesmeerd met deet maar de muggen hadden er een beetje schijt aan en beten door je shirt heen, beetje jammer. Hierna een pont genomen naar Caladesi eiland en even op het strand gelegen, stond een hoop wind en er kwam een donkere lucht aan dus maar een voortijdig eind aan gemaakt. Toen we bij hotel in Clearwater aankwamen begon het met regenen en dat doet het nu nog steeds. Net nu onze 'stranddagen' eraan komen. Duimen maar!

• 13 November 2012 - 08:14

Jurien:

Hoop dat de zon snel gaat schijnen en de medicijnen aanslaan. Oorontsteking is zo naar! Liefs!

• 13 November 2012 - 09:28

Rudolph:

Beterschap! Hoop dat het snel over is