Fort Myers beach voor 2 dagen - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Fort Myers beach voor 2 dagen - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Fort Myers beach voor 2 dagen

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

16 November 2012 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

De dag begonnen met een kleine hardloopsessie op het strand van Siesta Key. Lekker fris uitwaaien omdat het wederom bewolkt was. Bij een frans cafe een ontbijtje gegeten en vertrokken naar Myakka river state park om een tocht door de boomtoppen te maken, viel een beetje tegen. Verderop in het park nog wel een aantal alligators gezien en roze lepelaars dat was wel gaaf. Doorgereden naar Captiva en Sanibel Island waar we morgen wilde gaan fietsen door het J.N. Ding Darling National wildlife refuge. Komen we daar met de auto is het op vrijdag dicht dus de tocht door het park maar met de auto gemaakt, goed dat we even gingen kijken anders hadden we morgen voor een dicht hek gestaan. Een paar mooie horseshoe crabben gezien. De rest van de eilanden en stranden ook maar op z'n Japans bekeken (auto in en auto uit) Om 18.30 uur bij ons strand hotel aangekomen, hebben een keuken en woonkamer en zitten hier 2 dagen dus dat is wel even lekker. De mevrouw van het hotel heeft ons naar een super restaurant doorverwezen aan het strand, de Fresh catch bistro. Het was een goede keuze heerlijke oesters gegeten en zalm. Was lekker relax op z'n europees tafelen met lekker verse produkten, brood, olie enz. en dat alles voor $ 80,- incl tip. Voor hier best duur maar voor Nederlandse normen enorm betaalbaar. Omdat het lastig kiezen was tussen zoveel lekkere dingen morgenavond nog maar een keer :-)
Het weer blijft wat wisselvallig, de ochtenden zijn grijs maar laat in de middag klaart het meestal wel weer op. Gelukkig hoeven we 's avonds ook geen trui meer aan omdat de temperatuur verder prima is.

• 16 November 2012 - 21:15

Tom:

Klinkt weer goed allemaal. Vreemd dat het park op vrijdag dicht is, onderhoud?
    En mooi dat jullie een goed alternatief voor het krabben restaurant hebben gevonden. Foto is om te watertanden. Veel plezier weer/nog!!