Fort Myers beach 2e dag - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Fort Myers beach 2e dag - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Fort Myers beach 2e dag

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

16 November 2012 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Lekker rustig opgestart zonder de koffers in te pakken, ook wel even lekker. Gaan winkelen voor de laatste spulletjes die we nog wilde hebben, en nog een paar extra tommy jeans in de uitverkoop want voor $16,50 (€12,-) per stuk laat je die ook niet liggen. Nog geen idee hoe straks alles mee moet.... Terug gegaan naar onze hut en een broodje gemaakt. Omdat de zon niet wilde doorkomen besloten op pad te gaan naar Lovers key om een fiets te huren. Op de heenweg kwamen we langs een zandkastelen festival dat de opening had vandaag, leek ons ook wel geinig. Na parkeergeld en entree te hebben betaald wij naar binnen. Er was nog niet een sculptuur af, ze waren volop bezig en op de meeste plekken gebeurde nog helemaal niets. Zal aan het einde van het festival vast mooi zijn als alles klaar is. Bij de drogist een oor schoonmaak goedje gekocht en een spuit om Roy zijn oren zelf maar eens onder handen te nemen. Laten we duimen dat het gaat lukken. Straks weer lekker eten in het restaurant van gister. Staat hoog in de recensies alleen het niet uitziende Duitse schnitzel restaurant Heidi aan de overkant staat boven hun maar dat komt vast door de vele aanwezige Duiters die dat beoordelen. We zijn tot op heden nog geen enkele Nederlander tegen gekomen alleen Duitsers en Engelsen. Helaas is de laatste week al weer begonnen en volgens de weerberichten gaat het na het weekend beter worden dus daar hopen we maar op.

• 16 November 2012 - 23:42

Jurien:

Ha ha ha, dat 'hoe krijgen we al die spullen weer mee terug' komt me bekend voor! We hebben tot nu toe elke keer in de VS minstens één extra tas of koffer gekocht! Vergeet de labels er trouwens niet af te halen!