Siesta Key - Reisverslag uit Siesta Key, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Siesta Key - Reisverslag uit Siesta Key, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Siesta Key

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

14 November 2012 | Verenigde Staten, Siesta Key

Wakker geworden met grijze lucht en mist, weer om in je bed te blijven liggen. Toch eruit gegaan en eerst langs een aantal Best Buy winkels, we hadden er overigens al een aantal gehad omdat ik graag een koptelefoon wilde hebben en dat merk verkochten ze alleen in deze winkel. Gelukkig gevonden wat ik zocht, en op een paar slippers na is mijn boodschappenlijst compleet. In Tampa in de Cubaans / Spaanse wijk Ybor city rondgelopen, deed een beetje aan het gezellige New Orleans denken. In een leuk tentje een overheerlijke Elvis sandwich gegeten; pindakaas, banaan, uitgebakken spek en honing. Wat een uitvinding, HEERLIJK! Morgenochtend maar extra hardlopen :-)
Vervolgens naar Brandaton gereden waar de Bollettieri Academy is, hier hebben Agassi en Sampres hun opleiding genoten. Helaas voor Roy konden we de heilige grond niet betreden. Hierna de kustroute gereden over een aantal kleine eilanden met veel te grote huizen met dito jachten en aangekomen op ons eiland voor vanavond Siesta Key. We hebben een klein huisje met patio incl. horren rondom dus kunnen lekker buiten zitten met strand op gehoorafstand. Het strand staat op de eerste plaats van mooiste stranden in het land, heel prachtig met talkpoeder wit zand en blauw water, nu de zon nog...

• 15 November 2012 - 07:46

Jo:

Net gekeken op weather channel, vooruitzichten tot donderdag op key west is zonnig en 23 graden. Nog even volhouden.... De zon komt wel weer.
    Kus, jo

• 19 November 2012 - 19:56

Rina:

hoi anneke en roy hier een berichtje van mij . Petra en haar viend gaan in maart naar florida en lezen heel graag jou berichtjes. Ze willen wel overal naar toe wat jij schrijft, maar zij gaan maar een week.

Dus ze moeten keuze maken
    veel plezier nog, roetjes rina