Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Fort Lauderdale

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

04 November 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Hallo allemaal,

Vandaag eindelijk eens om 08.00 uur wakker ipv 06.00 uur. Gelukkig een paar oordoppen in gehad want we zitten naast een weg en spoorbaan. En in de USA komen de treinen ook 's nachts luid toeterend voorbij.
Gister, omdat het zo leuk was nog en paar fietsen gehuurd. Deze keer over South en North beach gecruised, zelfs een heel stuk over het strand. Nog een paar joodse koekjes gekocht omdat ze zo lekker waren en Roy een Cubaanse koffie. De man voor hem, ook Cubaan, betaalde hem omdat hij het zo leuk vond dat een toerist daar koffie bestelde. Wij zijn ook zo leuk...
Daarna in de auto gesprongen en richting Fort Lauderdale gereden. Was maar een klein stukje maar gister veel aanrijdingen, ongelukken (ook auto op zijn dak) en auto's met panne gezien. We zijn na inchecken doorgereden naar Sawgrass mall. Het grootste winkelcentrum van Florida. Niet normaal zeg, we hebben onze voeten van 14.00 uur tot 21.00 uur stukgelopen. Uiteindelijk maar heel weinig gekocht, spijkerbroek, trainingsbroek, petje en handdoeken van Ralph Lauren en een aangesmeerde manicureset. Roy vond vooral de build-a-bear winkel erg leuk waar je een eigen beer kan maken. We zagen mensen met trollies lopen en dachten dat ze de winkels gingen bevoorraden maar dat waren de aankopen. Heel bizar en van crisis geen sprake. Bij aankomst hotel met een Amerikaan en 2 Japanners wat gedronken en gekeken hoe ze aan het prutsen waren om een joint te roken zonde vloei, altijd leuk. De eigenaar kwam nog even kijken en een bak popcorn brengen want 'he smelt something funny'
Vandaag op naar ons vakantiehuis met pool voor de komende dagen met Tom en Jolanda.

• 04 November 2012 - 14:03

Mimi:

Klinkt allemaal niet verkeerd,de shopping malls zijn geweldig,je kijkt daar je ogen uit. kijk al uit naar jullie volgende reis verslag .
    Liefs

• 05 November 2012 - 20:54

Rina:

wat is het weer leuk om jullie verslag te lezen,je schrijft zo leuk net een reisgits heel veel plezier nog groetjes rina