Fort Lauderdale naar Clermont - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Fort Lauderdale naar Clermont - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Fort Lauderdale naar Clermont

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

05 November 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag wakker geworden om 08.00 uur, bleek de wintertijd te zijn ingegaan was het alsnog 07.00 uur. Altijd lekker om tijdsverschil te overbruggen met nog eentje. Op pad gegaan richting de kust waar hele stukken strand waren weggeslagen door Sandy. Doorgereden richting Palm beach waar we onderweg het ene grote huis na het andere hebben gezien met eigen privestranden en dito auto's wat een overweldigende rijkdom was dat zeg. Echt niet normaal om te zien, en ook zoveel. Vervolgens de Turnpike (snelweg) op om naar Clermont (vlakbij Orlando) te rijden waar we de komende 4 dagen een huis hebben gehuurd met zwembad samen met Tom en Jolanda. Het huis is van de ouders van meisje bij de kapper, deze mensen komen uit Voorschoten en kennen ook mijn ouders. Het is echt mega groot. Er staan nu een rode en witte Ford Escape op de driveway. Na aankomst lekker bijgekletst over alle belevenissen tot nu toe van ons allen. Te grappig om elkaar hier te zien, vooraf wisten we nl. niet van elkaar dat we naar de USA zouden gaan. De kraanvogels kwamen ook nog even buurten bij ons om te kijken of ze iets te eten kregen. Helaas voor hun maar omdat onze maagjes ook weer gevuld moesten worden lekker naar de Japanner gegaan en aan de plaat gezeten bij Kobo. Na het vele eten, wat voor Amerikaanse begrippen redelijk rustig verliep, naar Disney Village gereden om alvast in de stemming te komen voor morgen. Nu lekker slapen