Laatste dag Clermont mansion - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu Laatste dag Clermont mansion - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Roy en Anneke - WaarBenJij.nu

Laatste dag Clermont mansion

Door: Roy en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Roy en Anneke

07 November 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Afgelopen nacht aan het spoken geweest en overgegeven waardoor ik me vandaag iets minder voelde, kwam goed uit want vandaag wilde we een dagje in de natuur, wel zo lekker na al dat Orlando geweld. Tom en Jolanda besloten naar Gatorfarm te gaan om alligators te bekijken en wij zijn naar Wekiwa springs gegaan om te gaan kanoen. Het was een fantastisch natuurgebied met kraakhelder water waar we vogels, schildpadden en een wasbeer hebben gezien. Toen we weer terug kwamen vroeg de kano meneer of we nog alligators hadden gezien. Door al het roeien geen tijd gehad om hier op te letten. Roy was blij dat hij pas achteraf wist dat er gators zaten omdat hij anders minder ontspannen had gepeddeld. Hierna naar Kelly park gereden even verderop. Ook hier wederom een geweldige natuur met natuurlijke bronnen. In een stroom kan je hier met een tube het water op maar dat hebben we gelaten voor wat het was omdat er best een frisse wind vandaag stond waardoor het wat frisjes was. Rond half vijf waren we weer in Clermont en hebben lekker relax gedaan. Best lekker zo'n dagje tussen alle gekte van Orlando. Vanavond was de laatste USA avond voor Tom en Jolanda dus hun mochten kiezen waar we gingen eten. Het werd de Red Lobster waar ik lekker aan de krabbenpoten heb gezeten. Het was vandaag onze beurt om te betalen maar we waren onze tas met ons hele hebben en houwen erin vergeten mee te nemen *schaam* *schaam* *stom* *stom* waardoor ze alsnog met hun kaart konden wapperen. Really, Really Het is super gezellig geweest zo met z'n vieren. Best raar dat het er voor hun op zit en wij verder gaan. PS We hebben wat problemen met onze blog momenteel om het geplaatst te krijgen.